tisdag 31 mars 2009

Beauty Saloon a'la Bromeliusgatan...

Måste bara börja med att säga att det Johan skrev igår var otroligt fint och fastän jag är otroligt hormoniell just nu och gråter så fort jag ser en hundvalp så gick det rätt in i hjärtat, med dig vid min sida fixar vi ALLT!!

Så...nog med allt känslomässigt...Jag har hört att det är viktigt att man ser till att ta hand om sig själv även till det yttre nu när det börjar närma sig, för efteråt kan det finnas minimal tid att färga hår, plocka ögonbryn, få manikyr etc etc...så därför har jag en egen liten Beauty Saloon hemma på Bromeliusgatan idag. Det låter kasnke flärdigare än vad det är..haha, har slängt i färg i den 2 decimeter långa utväxten (huuuua, hemsk) och filat på naglarna som strax ska lackas...försökte med tånaglarna också, det projektet las ner på 2 sekunder...ingen idé att försöka böja sig som en elitgymnast när man ser ut som Magnus Samuelsson...typ :)! Kanske Johan kan visa en dold talang och hjälpa mig ikväll :-D! Har även lagt en ansiktsmask, som enligt instruktionstexten ska göra huden lugnad och långvarigt spänstig...vi får väl se..haha! Nåväl, jag känner mig i alla fall lite fräschare så det är ju huvudsaken :). Kanske blir det ett så bra resultat så man blir oigenkännlig, som i Extreme makeover!

OJ, kanske måste färgen ur håret nu kom jag på...har suttit liiiiiiite för långt! INGEN PANIK bara!

Fridens på er!
//Jonna

1 kommentar:

  1. Jaa du Jonna bra att du tar hand om dig innan bebben dimper ut, är d nåt du har bristvara på så e d ju folk som e kunniga inom d där me hår å sånt i din närhet! :)
    Kram på er!
    /Johanna

    SvaraRadera