tisdag 17 mars 2009

Kalla dem vad du vill-bollar

Hej,
Igår var det äntligen måndag och en helt ny vecka låg framför oss. Som vanligt var det fullt upp på jobbet för min del. Jonna hade en ledig dag och skötte om sig själv, Nils/Elsa och även vår lägenhet. Det verkar som att hennes tvättmaskin fungerar bra. Det hängde massor av tvätt i lägenheten hur som helst när jag kom hem. Innan dess hade jag fått meddelande om hon gjorde sådana där nege.... choklad.... polare med mjäll.... Äääähh kolla bilden så fattar ni.

Hur som helst så blev jag också informerad om att det skulle finnas kvar till mig när jag kom hem. Vilket det också gjorde. En (1) fanns kvar på fatet som stod i kylen och den var bara min fick jag höra av min leende fantastiska sambo. Försvinnande gott. Jag undrar bara hur många som man får fram på en laddning. 2-3st kanske? Jag vet faktiskt inte det.

Är det någon som vet?

//Johan

2 kommentarer:

  1. Ryktet går att det görs en ny laddning av fröken Lundgren idag innehållandes 17st sådana på bilden. Får sambon möjligen 1st idag också?

    SvaraRadera
  2. Jag verifierar detta, tror att det kan ha sparats en idag oxå =)!

    SvaraRadera