onsdag 4 mars 2009

Tjejmage...nej killmage...eller förresten tjej...eller...


Det är allt bra förunderligt hur många teser det finns på om det är en liten Nils eller en Tjocke-Elsa som ligger i magen....för det finns ju såååå många tecken på att det blir en kille....eller jag menar tjej....eller...hmmmm....bebis!

Att utgå ifrån;
Jag har ett streck som går från naveln både uppåt (kille) & neråt (tjej), naveln sitter väl lågt om jag själv får avgöra (kille), magen är rund (tjej) & inte lång (kille), jag älskar apelsiner & apelsinjuice (tjej), hjärtljuden ligger på 130-145 slag/min(tjej & kille)...hahaha....så jag har svårt att vara tvärsäker som många ändå är när de ser min mage =)!

Samtidigt är det inget viktigt...huvudsaken är att det blir en frisk liten bebbe med 10 fingrar & 10 tår som man säger...& att den är gudomligt söt såklart..haha!

Idag är jag ledig från jobbet så jag passar på att göra absolut ingenting utan bara vila & ta det lugnt, iallafall fram till kl 16 då har vi tvättstuga...hua!

Nu är det snart dags för lunch, GOTT!!

See ya lata!
//BM

2 kommentarer:

  1. Kille eller tjej? Här Jonna, har du änligen testet som ger svar på frågan.

    Tydligen väntar jag en en pojke vilket kom som en liten överraskning...

    http://pregnancy.about.com/library/quiz/boygirl/blboygirlquiz.htm

    SvaraRadera
  2. Tack Fredrik, den verkar vetenskapligt framtagen & 100 procentig säker =))! haha

    SvaraRadera