måndag 23 mars 2009

Inte många dagar kvar nu....

Hej,
så var det måndag igen och helgen som susade förbi var riktigt trevlig. I lördags jobbade Jonna och jag var på utflykt med mina goda vänner, Christian och Johan. Vi åkte till Onsala och körde lite frisbeegolf. Johan hade också med sig sin hund Charlie. Det är en blandning av "Rottis" och Schäfer och trots att det är en valp så uppfattas den nog av övriga som en stor hund. Han var på sitt bästa humör och jagade våra frisbees och även de människor som gick framför och bakom oss. Väluppfostrad som han är så käkade han inte upp några frisbees eller människor heller för den delen.

Det känns verkligen att våren är i antågande. Jag har varit "förkyld" i snart fyra veckor så jag misstänker att det är en tidig variant av något pollen som svävar runt i luften.

I går hade jag och Jonna en mycket lugn dag hemma där vi tog hand om varandra och käkade mest hela dagen. En mycket trevlig sysselsättning om ni frågar mig. Det börjar närma sig med stormsteg till dagen D. På fredag är det bara 1 månad kvar om datumet vi fått stämmer. Man blir mer och mer nyfiken och förväntansfull. Vi laddar batterierna för fullt och ser fram emot den dagen det kommer att ske.

//Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar