lördag 14 mars 2009

Klara fyller år

Hej,
Idag fyller min syster år.

GRATTIS GRATTIS HURRA HURRA!

Jag hade räknat med att vi alla skulle vara uppe vid den här tiden och bli underhållna av Hugo och fira med gräddtårta. Oj vad fel jag hade. Jag sitter nu i soffan och har hunnit läsa tidningen och det är alldeles tyst i huset och det sovs ganska gott låter det som. Är det verkligen inte svårare att vara småbarnsförälder? Sovmorgon, tyst och lugnt....

Jag misstänker att det mycket väl kan vara lite knöligare än vad det är just idag. Jag tror nog att Hugos sovmorgon är en present till mamma Klara och Pappa Anders också för den delen. Det tror jag hon uppskattar.

Släkten beräknas dundra in under dagen och vi får väl se vad som kommer att hända idag.

//Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar