onsdag 8 april 2009

Tre arbetsdagar kvar!!!

Hej hej hallå!

För att inte sitta & tänka på försäkringskassans tokkompetenta personal försöker jag istället att koncentrera mig på att räkna ner mina arbetsdagar =)! Nu återstår endast tre...sen lite vila & sen lite bebis, perfekt!!

Längtar otroligt efter att det ska bli påsk...vi åker ner till Halmstad & Falkenberg & festar till det, mysigt! Vem vet, kanske blir bebben halläning om den oxå längtar efter påskfest =)!

Idag ska vi till barnmorskan & kolla så allt är ok. Vi ska även gå igenom om det är något speciellt jag vill skriva ner till förlossningspersonalen...hmmm....låt se...jag vill ha CHAMPAGNE...rysk kaviar (bara för sakens skull givetvis...vem tycker om den skiten???)...rosa fluffiga djur...som man får klappa...lustgas för fulla muggar & en barnmorska som hejar på för full hals =)! Det var nog det hela, bra grejer va?

Nu är det tvättdags...i löööööv my tvättmaskin!

Over and out,
//Jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar