tisdag 28 april 2009

Tack snälla lilla mamma!

Halloj,

Hela förra veckan var min lilla mamma här & höll mig sällskap. Hon hade tagit en veckas semester (antagligen smått hoppandes att det kanske skulle komma ett litet barnbarn under samma vecka =))för att även hjälpa till att få vår lilla skokartong till lägenhet blänkande ren innan bebisen ville titta ut. Det var en superskön vecka måste jag säga & mycket mysigt att ha mammsen här, TACK kära mamma!!!

Själv tog jag det lugnt, för det var ju därför hon hade kommit sa hon...& då tjafsar man ju inte emot, eller??!


Vi (eller rättare sagt mamma) fick mycket gjort under veckan. Mamma hade sytt om en ergonomisk/allergifri barnmadrass till vaggan & även sytt underlakan till den i ekologiskt bomull, är det första barnbarnet så är det ju =)! Hon hade även köpt ett spjälskydd som hon sydde om så det passade till vaggan istället, blev sååååå bra! Sista men inte minst hade hon köpt ett överkast/filt som jag & Johan har tittat på men varit för snåla för att köpa...den är underbar...TACK mamma, du är BÄST!!

Här kommer ett par bilder så ni får se så fin vaggan är. Det är min snälla & duktiga pappa som har gjort iordning den & målat den vit...TACK papps, den blev superfin!






Så nu är det hög tid tycker jag för bebisen att komma ut så h*n får se alla fina saker & hur rent & fint det är här hemma nu =)! Plus att jag har såååååå lååååångtråååååkigt nu...blä blä blä!!!

Nåväl, den som väntar på något gott...väntar alltid för länge tycker jag, men den här gången vet jag att det är värt det!

Kramar från mig

P.S Har ni vägarna förbi...KOM IN, jag behöver sällskapet!! Annars blir jag bara stående vid & i skafferiet hela dan D.S

3 kommentarer:

  1. Vilken mage!!! Du ser strålande ut iaf Jonnita. The Glow! :)

    SvaraRadera
  2. Fast mer på bilden längst ner än på den första! :-p

    SvaraRadera
  3. Haha...tack söta Lorraine, snäll du är. Jag känner mig lite som ett hus nu...puh!

    Många kramar till dig från mig

    SvaraRadera