fredag 19 februari 2010

Mys med Liam & hans mamma Malin

Idag fick vi ÄNTLIGEN träffa lilla Liam!!! Han är gudomligt söt & världens finaste!! Han hade precis somnat när vi dundrade in & fortsatte så i flera timmar!!! Till slut gick jag in & nöp honom i foten..haha! Det gjorde jag faktiskt inte utan han vaknade efter mycket om & men av sig själv till min stora glädje =)!

Elsa tyckte det var lite konstigt med "något" som lät mycket & som rörde på sig så först var hon lite distanserad, men efter ett tag pratade hon högt med Liam & ville pilla på honom HELA TIDEN, haha!

Eftersom han hade sovit ganska länge var det först matdags men efter det fick JAG HÅLLA HONOM!! wiiiiii!! Såååååå sjukt knepig känsla att titta på Elsa & försöka förstå att hon varit så liten (fast man vid den tidpunkten tyckte att hon var stor!)!

På eftermiddagen kom Johan förbi för att hämta oss så han fick oxå lite "Liamtid". Han var snabb på att titta på mig med lite ledsna hundögon & säga; -Men visst vill du ha en till? haha...jo jo, vi får väl se hur det blir med det. Jag provade att hålla Liam & samtidigt ha en gråande Elsa hängande vid benen...eehh...SÅDÄR kul måste jag säga, så det får nog vänta ett tag till!

Hur som helst hade vi en superhärlig dag hos familjen Rydell & vi får hoppas att det inte dröjer alltför länge innan vi ses igen.

Lite bilder från dagen;

Sötnosen...redan över 3 veckor gammal!


Napp är gott =), vi försökte få Liam att lära Elsa hur man använder napp, men hon fattar inte...haha!


Elsa & Malin busar lite medans Liam sover


Elsa dansar till "Tänk om jag hade en liten liten apa"...sjuuukt bra låt ju!


2 barn nu??? Eeh, att dömma av det stela leendet tror jag det får dröja lite..haha!


Världens bästa Mallan-Brallan & finaste Elsan


Familjen Hall/Lundgren med "lånebarnet" Liam =)

2 kommentarer:

  1. Tack själva familjen Lundgren Hall (snart bara Hall). Kommer att sakna er när ni flyttar söder ut men det är ju inte så långt till F-berg.

    PUSS PÅ ER!

    SvaraRadera
  2. Ser konstigt ut med "bara" två barn - tror ni måste ha sju för att se ut som en fulländad familj :-D. *kram på er*

    SvaraRadera