måndag 8 februari 2010

Helgen avklarad, ny vecka!

I helgen hade vi Fia & Chrille på fikabesök & även Elsas Morfar & Fia kom upp en sväng för att dels lämna gåvagen men givetvis även för att få känna & klämma lite på världens bästa Elsa! Jag bakade min första sockerkaka med ägg i & bjöd på till fikat...den fick godkänt som tur var (samtidigt, hur svårt är det??).

I söndags skulle jag & Johan egentligen gått upp på vinden & börjar röja & Johans snälla moster Kerstin hade Elsa. Dock har det kommit en del saker emellan som gjorde att vi sköt på det & istället åkte för att inhandla det som behövs till inbjudningskorten inför bröllopet. Nu har jag (& JOhan såklart) äntligen fundrat klart & bestämt mig för vilket "färgtema" vi ska ha & jag är riktigt nöjd.

Hur som helst så hade Elsa & Kerstin en underbar sångstund medans vi var borta...Kerstin berättade att hon hade skrattat åt Elsa för hon var så rolig när de sjöng. Vår lilla tjej älskar verkligen musik & sång! Tur vi har Moster K som kommer med gitarren emellanåt =)!

Mamma & Elsa








Idag fyller dessutom vår älskling 9 månader!!! GRATTIS önskar mamma & pappa!

1 kommentar:

  1. Skoj med sång o musik!! Vad duktig Elsa är som står på knä så stadigt!! *kram*

    SvaraRadera