måndag 4 maj 2009

5, 6, 7...

Det kom ingen bebis i helgen...jäkla skrutt-unge!!!! Var bensäker på att den skulle landa någon dag under helgen, men nej nej.

Det har varit en helg där jag gått upp & ner i mitt lilla humör, Johan har varit super som försökt göra det allra bästa för att det skulle vara så mycket uppåt som möjligt!

I torsdags var vi hos Johan & Tanja på lite grillpartaj, oerhört skönt att komma ut & dessutom få se lite andra ansikten, sen att de råkar vara jäkligt trevliga oxå det är ju bara bonus =), haha!!

I fredags var det ju 1 maj, jag ville ut & demonstrera som den lilla kommunist-unge jag blivit uppfödd till...men där satte Johan hårt mot hårt så det blev Allum istället. Vilket säkert var ungefär detsamma som att demonstrera på Avenyyyyyyn...för jag fick typ blodsockerfall & mådde mindre bra, men efter en Päronfestis kunde vi shoppa vidare...tur!

Vi var på jakt efter nya vita skor till mig (Converse egentligen), eftersom jag så käckt tvättat dem & de blev rosa i veckan. Dock hittade vi inga för alla i stl 35-36 var slut (SURPRISE!) men det fanns ett par i stl 42 som jag kunde ha men som passade Johan bättre så han fick ta dem =)!

I lördags gjorde vi ett nytt försök med skojakten, den här gången på Frölunda Torg, hittade samma märke som Johan köpt, men denna gången i stl 36 & slog till. Det är visst ett asiatiskt märke som varken jag eller Johan vet hur man uttalar...någon som vet? "Feiyue" (Fej-ju?)

Nåväl, mindre viktigt men ändå.

Igår sov vi ganska länge & sen vid lunchtid kom Kristina & hälsade på, det var nästan ett år sedan vi setts så det var ett kärt återseende måste jag säga! Superroligt, hon & jag har verkligen samma humor så vi sitter bara & skrattar i timmar...så jäkla roligt! Tack snälla söta Kitty för ditt besök, it made my day!

Så...det var de dagarna i helgen, nu sitter man här hemma & det är vardag igen & det har gått 7 dagar över tiden. Imorgon ska vi till barnmorskan igen, vi får se om lillen/lillan har börjat känna sig redo för att träffa sin mamma & pappa...hoppas hoppas!

Tills senare hörni!
Kram Jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar