torsdag 18 mars 2010

Det händer grejer i Falkenberg =)!

Nu ska vi se om jag får med ALLT som hänt de senaste veckorna.

I tisdags blev vi husägare till ett 1 1/2 planshus på Slätten här i Falkenberg. Det var ett par vänner till Elsas farmor & farfar som sålde huset för att flytta till ett nytt hus nära Skrea strand. De har verkligen skött om sitt hus så vi kommer i stort sett bara behöva flytta in...så skönt! Med ett bröllop i antågande & en liten "Donna" som tror sig bestämma över hela familjen känns det bra att kunna fokusera på annat än att börja renovera ett hus mitt upp i alltihop!

Här är bilder på huset:

























Vi kommer säkert att trivas superbra! Givetvis är ni alla varmt välkomna att titta förbi om ni passerar!!


Annars händer det ganska lite just nu men idag skulle vi åkt till BVC för att få träffa vår nya mammagrupp....dock är ju Elsa superförkyld & hostar så hon kräks & jag kan tycka att det inte kommer ge ett speciellt bra "första intryck" kanske om vi kommer genomförkylda till en redan "etablerad" grupp....jag vet själv hur jag skulle reagera...:/! Men men, de har tre gånger kvar att träffas så jag & Elsa får försöka hänga med nästa gång.

Idag kommer oxå Jenny, Elsas andra Gudmor, på besök från Helsingborg!! Vi längtar så efter henne. Vi har nog inte setts sedan Elsas dop om jag inte missminner mig!?! Så det är verkligen HÖG TID nu =)!

Igår var min farmor & faster här på besök, det var jätteroligt att de kom förbi!

Här är faster Lena med Elsa:













I lördags var vi hos Elsas GUdmor Fia & hennes Chrille. Vi hade en supermysig dag med mycket lek, bus & presenter!! Elsa fick nämligen ett par ROSA CONVERSE skor av Fia...sååååå fina...jag blev nog mest glad tror jag, för de är ju sjukt coola! ack snälla Fia!!

















Ha det bra!

Kram
Jonna & Elsa

3 kommentarer:

  1. Vad kul att ni har hittat ett hus! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS till ert nya hus!
    Kram Hannah

    SvaraRadera
  3. Grattis till huset!! Elsas skor är ascoola!! *kram*

    SvaraRadera