onsdag 27 januari 2010

Bästa kompisarna på besök!

Igår kom Marika & Sara med sina "små" diamanter på besök till mig & Elsa. Vi var först ute på promenad med "mammagruppen" & fick motion...oj så långt vi gick...jag var helt slut efteråt. Elsa valde att somna i stort sett med en gång så hon sov i nästan två timmar ute...härligt med frisk luft :)!

Efter promenaden följde alltså Tor & Alice med mammor med oss hem för att äta lunch & fika. Det var så härligt att ha dem här! Elsa var glad mest hela tiden över att hennes kompisar var här!

Alla har ju blivit så himla stora. Alice är ju helt bedårande söt & jag förstår int ehur ändå en så liten tjej kan ha så stora lungor...hjääälp vad hon kan prata HÖGT!! haha!

Tor är en riktig liten spillevink...en månad yngre än Elsa men kryper & ställer sig upp HELA TIDEN! Pratar & bubblar också mest hela tiden...så rolig & söt!

Jag tog ett par bilder naturligtvis...

Pojken med världens finaste ögon!


Världens sötaste & gladaste Alice!


Sara & Elsa samspråkar...antagligen något på franska..haha!


Blåbärspuré i hela ansiktet...härligt & svårborttaget!


You talking to me??


Elsas bästa kompisar...


Det var som sagt en härlig dag & jag hoppas att vi alla snart ses igen!

KRAM Jonna

1 kommentar: